გაკვეთილის გეგმა ქანდაკება
გაკვეთილის თემა: სკულპტურული პორტრეტი
მასწავლებლის
სახელი და გვარი: ფატი კალანდაძე
მოსწავლეთა რაოდენობა: 29
გაკვეთილის მიზნები
და შედეგები: მოსწავლეებს გავაცნოთ სკულპტურული პორტრეტის ცნება და გამოვუმუშავოთ ხელოვნების ნაწარმოების მეშვეობით ეპოქისა და
ქვეყნის დამახასიათებელი ნიშან-თვისებების ამოცნობის უნარ-ჩვევა.
სწავლების საფეხური
და კლასი: საბაზო, მე-8
კლასი
ესგ განსაზღვრული
მიზნები და შედეგები: ს.გ.VIII
10მოსწავლე ამოიცნობს და ადარებს ერთმანეთს
სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ნიმუშებს, ადარებს
ერთმანეთს თანამედროვე და ძველი დროის ქანდაკებებს ს.გ.VIII
იკვლევს რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში.
წინასწარი ცოდნა: მრგვალი ქანდაკება,რელიგიისა დაქანდაკების კავშირი,
ქანდაკება ინთერიერში და ღია ცის ქვეშ.
შეფასების საგანი
და პროცედურები: შეფასებას
მოვახდენ წინასწარ მომზადებული რუბრიკების
მიხედვით, განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებით.
საწავლო მასალა
და ტექნიკური რესურსები: სახელმძღვანელო-ა, კლდიაშვილი, ნ. ღაღანიძე, თ. ჯაყელი,
ფანქარი, ფურცელი,კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი.
გაკვეთილის მსვლელობა: A-ფაზა
აქტივობა 1
მასწავლებელი ყოფს მოსწავლეებს ჯგუფებად, ესაუბრება სკულპტურული პორტრეტის შესახებ და პროექტორის საშუალებით აჩვენებს ნიმუშებს.
B-ფაზა
აქტივობა 2
შემდეგ სთხოვს მოსწავლეებს თითოეულმა ჯგუფმა მოიძიოს
ინფორმაცია ინტერნეტის საშუალებით ეგვიპტური,
რომაული და თანამედროვე სკულპტურული პორტრეტის
შესახებ.
აქტივობა 3
მასქავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს აირჩიონ პორტრეტი,
გამოიყენონ გაკვეთილში მოცემული სქემა და დაახასიათონ
მათ მიერ არჩეული პორტრეტი სქემის მიხედვით
აქტივობა 4
თითოეული ჯგუფი მოაწყობს პრეზენტაციას
C-ფაზა
აქტივობა 5
მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილს და აძლევს დავალებას.
შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმები
|
მაღალი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
ორგანოზებულობა
|
სისტემატიურად იცავს დროის ლიმიტს,
აქვს საჭირო აღჭურვილობა
|
ნაწილობრივ იცავს დროის ლიმიტს,აღჭურვილობას
|
იშვიათად არის ორგანიზებული
|
შემოქმედებითობა
|
ეფექტურად იყენებს მასალასა და ტექნიკას ჩანაფიქრის გადმოსაცემად
|
ნაწილობრივ იყენებს მასალასა და ტექნიკას და გადმოსცემს ჩანაფიქრს
|
იშვიათად გადმოსცემს ჩანაფიქრს
|
ანალიტიკური აზროვნება
|
აანალიზებს კომპოზიციას და სათქმელს
ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს
|
ნაწილობრივ აანალიზებს კომპოზიციას
|
იშვიათად გადმოსცემს სათქმელს
|
კომუნიკაბელობა
|
თანამშრომლობს ჯგუფთან
|
ნაწილობრივ თანამშრომლობს ჯგუფთან
|
იშვიათად თანამშრომლობს ჯგუფთან
|
ისტ-ის გამოყენება
|
სისტემატიურად იძიებს ინფორმაციას
|
ნაწილობრივ იძიებს ინფორმაციას
|
იშციათად იძიებს ინფორმაციას
|
No comments:
Post a Comment